> Miniolimpiades: el video

El Toni Hortal en envia aquest video

Anuncis

Hi ha 3 comentaris

  1. Estic totalment d’acord amb la Pilar i, d’altra banda, entenc perfectament el Consell Esportiu, però ¿no es podria fer una sol·licitud o explicar-ho d’alguna manera per tal que aquesta norma pugui canviar en el futur? Potser s’hauria d’organitzar diferent. No entenc la lògica d’unes jornades d’iniciació esportiva per a nens que ja fan esport i, en canvi, la prohibició a participa-hi als nens que no en fan.

    No espero cap resposta ja l’heu donat. Només volia saber si es podria fer alguna cosa perquè això canviés.

  2. Hola Pilar, desgraciadamente no es desde el ampa que ponemos la norma. Las actividades de los sábados no las organizamos nosotros , sino el el “consell esportiu de terrassa” y es desde ese organismo donde se dice que ” a las actividades de los sábados solo podrán acudir aquellos niños-as que hagan alguna actividad deportiva dentro del colegio y que por edad puedan participar”. Esto el año pasado ya era así, pero como precisamente desde el ampa y Manel, queremos que participasen el máximo de niños posibles, no hicimos caso y abrimos la inscripción a todos ( solo se tuvo en cuenta la premisa de la edad).Esto ya le costó a Manel que le llamasen la atención en las reuniones. Por eso este año tenemos que atenernos a la regla y solo pueden participar los mayores de psicomotricidad y los de iniciación al deporte. Como ves nada más lejos de nuestra voluntad , que el restringir las actividades, pero en este caso no organizamos nosotros. Cuando en el acta pone que la actividad se puede saturar , no se refiere a nosotros, que hemos puesto a tantos monitores como ha hecho falta , segun la jornada. Si no a las instalaciones y a los monitores que pone el “consell esportiu”, si todos los colegios hiciesen lo que hemos hecho nosotros ( no limitar la inscripción de los alumnos-as), las actividades no se podrían hacer por saturación.
    Por lo tanto este es el motivo, como ves ajeno totalmente a nuestra voluntas. Desgraciamente somo varios los padres , que como en tu caso, no podremos hacer la actividad y hasta ahora habíamos ido todos los sábados.
    Gracias.
    (

  3. Voldria fer una queixa: segons es diu a la reunió de l’AMPA, el curs vinent només podran fer les jornades de dissabte al matí els alumnes que facin esport o psicomotricitat en horari extraescolar.Això és molt injust!!!. En el meu cas, m’és impossible que la meva filla faci psicomotricitat extraescolar i per contra és una nena molt capacitada per l’esport(dit pel Nacho i el Manel, i fa esport en altres llocs) i jo sóc mestra d’educació física; per aquestes raons i perque mai ha faltat a cap jornada!!, demano que es revisi la forma de poder fer aquestes activitats de dissabte.No podem pagar justos per pecadors!!!

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.